N.I.A
Khamis, 31 Oktober 2013, ϟ

siapa sedar pandangan yang diberi tak pernah di balas, teguran yang disapa tak pernah dijawab..
tetapi melekat di hati ini..

siapakah dia orang itu ?? biarlah menjadi rahsia dahulu buat sementara ini..
yang penting dia telah berjaya ku miliki..

sepanjang sesi mengurat tak pernah nak dibalas segala apa yang dicuba.. maklumlah orang tu pemalu..
tapi tah macam mana kami mulakan perkenalan dengan menegur di koperasi sekolah sebab dia suka beli air kotak laici kat koperasai tu.. hehehe :)

cerita serba sedikit tentang dia la ye..

dilahirkan pada tanggal 4 Ogos 1995,
dilahirkan oleh ibunya di sini, dibesarkan di Banting..
berpindah ke Sepang semasa sekolah rendah..

eyhh!! cukuplaahhh jangan banyak-banyak kang nanti korang tahu siapa dia pula kan..
:) :)

perkenalan yang terjalin kini hampir tiga tahun sudah.. banyak yang terjadi sepanjang perkenalan ini..
pahit manis lalui ku tempuh juga.. hahah
*ayat nak novel je..

sampai masanya akan ku ceritakan ..

cukupla ye
terima kasih sayang
Selamat MorNight :)
♥ SF

new past