KITA
Isnin, 1 Julai 2013, ϟ

Seringku bertanyakan
Dimanakah hatimu sayang
Kian lama ku simpan
Bersarang cinta dalam diam

Sampai bila harusku pendam
Layan cinta dan perasaan
Dengan lafaz ku bisikkan

Korus
Kita telah ditakdir bersama
Teman hidup di dunia
Malam siang kita jadi satu
Kerana engkau adalah milikku

Pegang tanganku seeratnya
Dunia ini berputar ligat
Mengapa harus ada sesal
Andainya tersungkur tetap bersama

Sampai bila harus ku pendam
Layan cinta dan perasaan
Dengan lafaz ku bisikkan .. oh ..

Satu….. wooooo..
Kita telah ditakdir bersama

Kerana engkau adalah milikku
Kerana engkau adalah milikku

Assalammualaikum dan salam Satu Malaysia..
syukur alhamdulillah, saya masih berkesempatan untuk meng'update' blog ini dan membukanya lagi.. takut juga tadi nak buka.. maklumlah dah bersawang gila kan.. berbulan lamanya meninggalkan dunia blog ini.. hohoho..
rindu nak berkongsi cerita lagikan..

mesti kalian semua dah baca apa yang di atas tadi kan.. mesti la atas dulu korang baca melainkan korang ni jenis yang istimewa baca dari bawah ke atas.. kalau ada tahniahla sebab punyai ciri keistimewaan yang tiada dalam diri orang lain..

tahun baru azam baru dunia baru..
segalanya telah baru bagi diriku ini..
perghh!! agak-agak ada kisah cinta baru tak ?? hahahah.. berangannya si cipul ni..
muka dah la tak cute mana tapi berangan nak gadis yang meletop..
ingat lagi tak kalian tentang kisah 'MAKWE HIJAU' yang pernah diceritakan sebelum ni..
hahaha , sekarang ni dia dah jadi separuh dari hidup aku....* perghh!! kuatnya berangan... hoiii!! cukuplah itu buah hati orang laaaa * saja je nak cakap dia tu sebenarnya bukan buah hati aku pun... cuma teman rapat je... nak tahu siapa gadis yang bertahta dihatiku buat masa ini??? tunggula cerita yang seterusnya ataupun sehingga masa itu tiba .. heeeeeeeeeeee jangan marah yee.. nanti cepat tua tau :)


dia dah jauh tau dari pandangan mataku, nak belajar kan.. takpelaa... biarla dia belajar elok-elok kat sana.. andai ada jodohku dengan dia, Insya-Allah takkan kemana pun dia.. aku sentiasa doakan kejayaan,kebahagiaan dan kesejahteraan dia serta kesihatan dia di sana..
Aminnnn.................

dah-dah meleret pula aku ni kan.. sebenarnya taktau nak cerita apa, tu campur baur tu.. hurmm.. terlalu banyak yang dipendam di dalam hati ini sampaikan diri sendiri yang sakit. sudah cukup cukup sudah.. hahahha.. takpelaa nanti ada masa lagi aku cerita yee.. ni pun curi-curi masa sambil membuat "PBS" ..  erghhhh!!!!!

Assalammualaikum dan selamat tengah hari semua.
ada jodoh kita berjumpa lagi yee..

♥ SF

new past