HORMAT
Selasa, 8 Januari 2013, ϟ

Assalammualaikum semua..
selamat malam..
Ya Allah dah masuk tahun 2013 dah kan..
blog ni pun dah lama tak update kan..
okayla saya nk update kali ni.. tak tahan sangat dah ni

nampak kan tajuk kat atas tu..
ehhh!! tolong la faham.. tolong la HORMAT sikit dengan orang
tak dapat banyak sikit pun jadilah weyh!!
bukan susah sangat pun..
tak rasa bersalah ke hah.. walaupun kau rasa itu semua gurauan bagi kau
tapi bagi si empunya diri yang terkena dengan bahasa-bahasa kau
terasa dengan apa yang kau lepaskan dari mulut kau tu kau tahu tak??
tak tahu?? K***** H**** kau la ..

bila orang buat macam tu kat kau reti pula kau marah kan??
ehh! kau tak sedar ke hah.
orang yang kau sering HEMBURKAN kata-kata PEDAS , PANAS, BERAPI tu..
selalu tolong kau, selalu bantu apa yang kau perlukan..
agak-agak kau ni memang orang yang takda PERASAAN kan..

aku lebih rindu dengan suasana aku masa di SEKOLAH lama aku laa..
walaupun gurau aku faham n kenal dengan dieorang laa..
huh!

pada yang terasa baca ni
aku minta maaf la ye..
bukan sengaja kau taip ni..
ada sebabnya..
PERASAAN seseorang tu perlu dijaga

jangan tahu cakap je, cuba fikir dulu sebelum berhujah ,...
INGAT!!!! setiap MANUSIA ni ada PERASAAN dan HATI..
bukan MANUSIA je... HAIWAN pun ada laa..
huh!!

ASSALAMMUALAIKUM 


new past