TEMAN
Sabtu, 17 November 2012, ϟ

Assalammualaikum dan selamat pagi warga dunia..
cewahh.. :) macam berucap di khalayak ramai pula da.


nampak tak tajuk kat atas tu, TEMAN kan ??? 
agak-agak korang la an , apa teman bagi korang,
pasti ada yang menganggap ia sebagai satu hubungan yang  serius
tak hairan la kalau ada yang berfikiran ianya sebuah perhubungan seperti
sepasang kekasih, sepasang suami isteri mahupun sepasang rakan karib

tak gitu kawan-kawan ??

mengaku je la, pasti ada yang berfikiran macam tu bila aku mula buat tajuk macam tu..
tah-tah ada yang berfikiran aku nak cerita pasal 'awek' aku kat korang..
kan ?? kan ?? jangan tipu.. ALLAH tahu tau.. hee :)

sebenarnya aku update ni sebab awe, kawan perempuan yang aku mula usik dia sejak darjah tiga..
ingat lagi waktu sekolah rendah suka usik dia , sampailah satu waktu ketika darjah 6 perhubungan kami makin rapat.. sehinggalah sekarang,.. nama sebenar dia SITI HAWA BINTI NORAZMAN.

takda apa sebenarnya , tadi duk meseg dia .. tengok raut wajah dia menggambarkan seseorang yang ditimpa pelbagai masalah.. saja je mesej dia dengan ayat yang berkias..
last-last dia tak faham n ingat aku salah anta meseg.. 

*awe ni pun, kalau salah anta mseg pun epul gtau la kan. ni tkda so betul la mseg tu tok awk..
apa isi kandungan meseg kami tu biarlah kami dua je yang tahu, kan awe kan ??

*gambar tkda kena mengena dengan cerita sekadar selingan sebentar

awe, kita kawan dah lama malah kadang epul anggap awe dah macam adik epul
*yela adik la kan, awe muda sikit dari epul.. heee jangan marah ea we..
awak tu kalau ada masalah ke apa ke saya pandang wajah awak pun dah tau dah..
perangani awk saya dah kenal da pun, bukannya saya baru kenal awak semalam..
kalau kira-kira dah hampir 10 tahun kita kenal..
tepuk tampar awak,intonansi suara awak kalau dah berubah sikit pun dapat cam 
ni kan kalau awak ada masalah..


epul doakan moga awe tabah menghadapi serta mengharungi segala dugaan hidup yang diturunkan oleh-Nya ye awe..
ingat epul dan kawan-kawan yang lain ada tok kamu.. boleh kongsi cerita dengan kami.. kalau taknak cerita dengan kami boleh la cerita pada yang Yang Maha Besar di atas sana terlebih dahulu..
lepas tu nk minta pandangan dari kami boleh la,, insya-Allah kami akan bantu andai kami mampu..
bukan pada awe sahaja, kawan-kawan yang lain, Diyanah,Afiqah,Diauddin,Mariah,Hidayah dan yang lain la ea.. pun boleh berkongsi cerita, janganlah nak buat keputusan sendiri je.. terseksa nanti jiwa raga awak tu t,.

DIA lebih berkuasa menentukan segalanya .. kita hanya merancang.. 
luahan cerita dari kawanmu M.Saifulzaman  


*post ni macam tergantung je, tapi buat mereka yang memahaminya jangan persiakan kawan-kawan yang masih menyayangi kita ea, ingat ... besar jasa kawan pada kita tau.. macam-macam mereka sanggup buat demi kita #yang positif laa
epul n kawan-kawan sayang awe ..

terima kasih kerana sudi membaca.. salam ukhwah :)
♥Saifulzaman

new past