Nor Izwani
Sabtu, 17 November 2012, ϟ

seorang gadis kampung yang aku kenal tatkala aku mengenali seseorang suatu ketika dahulu..
yang pada mulanya hanyalah sekadar kenal-kenal begitu sahaja..
tetapi sejak 'jodoh' semakin rapat kami ditemukan semula di SMK Sungai Pelek dek kerana sama-sama mahu melanjutkan pelajaran ke Tingkatan 6 disebabkan segala 'pinangan Universiti' kami ditolak tanpa sebarang kata putus.. hahaha..

tetapi tak lama, kami terpisah semula kerana dia mahu sambung ke jurusan yang lebih dia minati...
tetapi kami sempat mencipta kenangan bersama sewaktu berada di  sekolah..
*harap awak simpan lagi ye wa apa yang aku bagi kat hang ea walaupun aku tau hang dah guna satu ..

nak tahu ke apa dia ?? takda apa cuma 3 keping plaster .. itu je, tu pun kerana si dia sibuk mencabar aku minta aku bagi dia kalau berani.. mula-mula minta 1 kotak..
gila apa satu kotak, kau nak wat pe smpai satu kotak.. last-last aku cakap 3 je la ea..
tak tau npe 3 yang aku pilih tuk beri pada dia..

walaupun sekarang dia jauh dimata tapi dia dekat di hati ..
aku doakan hang berjaya ye menghabiskan praktikal hang yang tinggal lebih kurang seminggu je lagi kat Melaka tu..
kang balik sini jangan lupa tentang apa yang kita dah bincangkan ea wa..
semoga kau sihat-sihat je..
sekarang kau 'teman' aku bukan lagi 'kawan' bagiku.. hee

heee. kalau hang baca maafla  aku saja 
update pasal hang, rindu meyh..haha

♥ Saifulzaman  

new past