Sejarah Mungkin Berulang..
Isnin, 16 April 2012, ϟ

Assalammualaikum dan selamat tengah hari semua..
adakah anda masih mengingati saya.. cipul is back.. haha..
maaf kepada peminat setia saya yang rajin baca blog saya..
pasti korang marah kan kenapa dah berhabuk dan kenapa masih tak bertukar lagi post di halaman utama itu ..
*cewah berlagak macam ramai followers la pula.. haha..

bukan apa cipul menghilangkan diri sibuk membesarkan badan selepas SPM .. haha..
kelakar ke ??.. aku peduli apa nya..

serius cipul memang dah gemuk.. huhu..
aha.. patut nya orang bersedih kenalah kurus kan.. sebab tertekan. betul tak ?
tapi aku tah la dah tak pikir tu semua.. just tenangkan hati dan bergembira.. tu psal gemuk tu.. haha..
ada aku kesah ke? hahahaha

dah genap setahun dah..
diam tak diam.. pejam celik pejam celik.. setahun dah..
gila laa.. macam tak percaya pulaknya.. haduhai..
walauapa pun aku tetap terima dengan penuh kesabaran ..
aha.. aku rasa sejarah mungkin berulang..
nnt edit balik cite ni ea.
sabar tau..

: )

new past