Persahabatan a.k.a Percintaan
Jumaat, 9 Disember 2011, ϟ

Assalammualaikum dan selamat malam semua..
hai teman-teman.. jam di dinding menunjukkan pukul 12.40 a.m
maaflaa blog cipul ni agak bersawang sedikit..
lama tak update.. huhu #sedih ni tau.. cipul bukan sengaja tak nak update cuma tak tahu nak bercerita ape

hah, malam ni baru ada benda nak diceritakan dengan korang..
nampak tajuk tu? agak-agak korang apa yang cipul nak cerita ni?
cipul bukan nak menjatuhkan sape-sape atau mengaibkan sape-sape
ni semua berdasarkan pengalaman cipul dan apa yang cipul alami sekarang.. huhu
#hati rasa sedih

antara PERSAHABATAN dan PERCINTAAN ??..

mana satu korang akan pilih?
cipul pasti ramai yang memilih percintaan tak kurang juga persahabatan..
masing-masing ada jawapan sendiri kan?




cipul tak berpihak kepada mana-mana..
tapi yang cipul pasti siapa yang ada buah hati dan masih bersama dengan ikatan yang kuat pasti memilih Percintaan untuk menjaga hati pasangan masing-masing kan..
takpe cipul faham tu, cipul pun pernah melaluinya
cipul pun ada makwe juga.. ada juga kawan..

pada yang ada rakan karib serta susah ada buah hati pasti akan memilih Persahabatan kerana bagi mereka persahabatan lebih kuat ikatannya berbanding percintaan.. 

cipul minta maaf la kalau ada buat korang terasa hati tau, tapi inilah jawapan yang cipul dapat dari observation cipul, apa yang cipul ceritakan ni mungkin tak menarik pada korang an

cipul tak tahu nak cakap apa dah, cuma bagi cipul hubungan persahabatan lagi lama berkekalan tapi bila dah ada yang  disisi kita pasti hubungan persahabatan menjadi renggang.. percaya atau tidak? #itu terpulang pada diri masing-masing untuk menilainya
cipul tak marah kalau korang nak bercinta, cipul sendiri bercinta walaupun umur baru setahun jagung.. #tak sedar diri

fakta: kadang kala persahabatan boleh mendatangkan rasa cinta kepada seseorang

cipul rasa cipul tak nak bebel lagi takut ada yang pikir bukan-bukan pula nanti..
cipul mohon maaf kalau ada yang terasa tau. lagi sekali cipul minta maaf.. cipul takda niat.
cipul update ni pun sebab cipul rindukan Capital NA cipul..

cipul harap korang pandai menilai sendiri ea.. 

lots of <3 EE
miss my Capital NA
(merah tandanya sayang)
papai semua, tima kasih luangkan masa baca post cipul
cipul masuk tidur dulu


new past