Menghargai
Jumaat, 9 Disember 2011, ϟ

cipul update ni pasal cipul tak tahu nak bercerita dengan siapa.. biarlah orang baca kan..
nnt dapat pendapat dari ramai orang..
cipul tau cipul ni siapa.. cipul seorang yang berbadan besar, tak kacak, tapi cipul punyai hati ..
cipul tak sehebat laki diluar sana, yang pandai melayan buah hatinya
yang pandai mengambil hati buah hatinya

cipul ni apa la yang ada, cipul cuma ada sifat untuk berkongsi cerita, memberi pendapat kepada seseorang jika ada masalah, cipul juga gemar buat jenaka dengan tidak sengaja..
cipul ni penyayang serta peramah orangnya
cipul terasa hati sekarang ni, cipul sangat rindu akan dia..
cipul tau dia lebih sayang kan orang tu dari cipul
cipul cemburu, cipul rasa sedih.. 
cipul nak rasa kemanisan yang macam dulu tapi cipul tahu cipul tak kan dapat semua tu
cipul tahu cipul jauh berbeza dengan dia ..

cipul sekarang lebih suka buat apa yang cipul suka,
cipul pun tak mahu la nak pikirkan sangat nanti cipul sendiri yang sedih,
cipul suka tengok FB dia, gambar dia dalam fon cipul
pastu cipul sendiri yang sedih, cipul tak tahulaa kenapa..
mungkin terlalu sayangkan dia..

cipul sanggup tunggu dia tahun ni, tapi cipul taknak mengharap..
takut cipul tak kan dapat, nanti cipul sendiri yang sakit.. 
cipul tahu dia rindukan cipul, tapi tak nak tunjukkan sebab dia tahu nanti cipul akan 
over, cipul tahan walaupun cipul yang sakit.. 
takpe cipul sanggup..  

biarlah cipul lihat dia dari jauh je tanpa dia sedar dan nampak.. 
yang pasti cipul puas melihat dia.. banyak perkara yang cipul rindukan dia..
cipul rindukan senyuman dia, rindukan gelak dia kalau cipul buat lawak
cipul rindukan memek muka dia yang geram kalau cipul usik dia,
cipul rindukan cara layanan dia(yang positif bukan negatif).. #sambil airmata jatuh

pilu hati cipul bila sekarang ni dia macam menjauhkan diri dari cipul
cipul terasa dia jauh dari cipul walaupun cipul dengan dia duduk takda la jauh mana..
tapi cipul rasa kami macam jauh je.. 
tiap kali cipul buka tu , buka ni pasti nama dia ada..

cipul tahu cipul lambat muncul.. tapi cipul rindukan kamu

cipul pun tak mahu nak bercerita panjang, airmata ni tak tahan nak gugur je..
biarlah cipul keluar, tenangkan diri ni kejap baru tidur.
cipul rindukan dia sangat.. 

kalau awak baca entri ni, saya pasti awak faham. 
maafkan saya, saya tahu saya ni macam mana orangnya
saya minta maaf.. saya cuma rindukan awak.. jaga diri baik-baik bila ada kat tempat orang nanti
jangan tinggal sembahyang, pastikan diri dalam keadaan baik dan selamat sentiasa

lots of <3 E
miss you badly
*crying


new past