SHN ♥
Khamis, 27 Oktober 2011, ϟ

aha kali ni siapa la pula yang cipul nk pertontonkan kat korang..
eh-eh bukan pertontonkan..
tapi kenalkan kat korang je..
hehe..

dia dilahirkan pada tanggal 5 April 1994..
dilahirkan dimana? p la tnya dia sendiri ye nanti...
biarlah cipul je yang tahu yee..

dia ni garang orangnya.. tapi tak suka tunjukkan sifat garang dia..
lebih suka tunjukkan sifat manja dia..
sorry ea.. bukan manja pada cipul.. tapi mang agak manja la ..
bukan manja yang tergedik-gedik tu..
manja tak suka marah-marah.. manja tak suka orang usik dia..
tapi lau cipul usik dia takpe sebab dia tak marah.. :)
*mengada-ngada pula cipul ni..

cipul kenal dia sejak bangku sekolah rendah lagi.. 
sebab dulu satu sekolah.. tapi berpisah masa darjah tiga..
*wahh hebat tu masih ingat lagi walaupun dah lama..
berpisah tu masa sekolah pagi je.. sekolah agama masih still sama lagi..
kiteorang mula kenal rapat sejak darjah 6 masa ..

pelik tak.. padahal dah lama kot satu sekolah tapi rapat nya lambat..
normal la tu adat berkawan kan.. :)
masuk je sekolah menengah kiteorang berpisah lagi sampai tingkatan 3
masa dalam berpisah tu hubungan kami tak serapat dulu tapi ada juga la dia contact-contact cipul..
dan kami bertemu semula tahun lepas masa tingkatan 4..
hehe. dan satu kelas juga.. iaitu kelas aliran sains tulen..
hebat tu sains tulen tu.. tapi hebat ke kami? 
nak tahu hebat ke kami tunggu bulan tiga tahun depan yee..
:)

cukuplaa panjang dah cipul bercerita ni.. mari cipul kenalkan sapa dia yang cipul maksudkan dari tadi..
hehe.. ni hah orang nya..
---------> Siti Hawa binti Norazman
sudah berpunya jangan siapa-siapa berani mahu ambil dia.. cipul terajang kang.. 
hehehe * gurau je..
tapi mang dia dah berpunya tau.. 

<3 E




nota : maaf cik adik, cik abang ambil gambar awak kat pesbuk.. hehe..


new past