kasih sayang-favourites group.DAT
Selasa, 5 Julai 2011, ϟ


lagu nie lagu yang kiteorg dengar masa dekat kem GES..
GES = Gerakan Ehsan Selangor..

sebenarnya kem nie utk dak2 nakal n bermasalah..
tapi d sebabkan cikgu  kiteorg salah dgr kt tlinge die..
die ckap kem ni tuk dak2 yg bagus..
so kiteorg pun pergi la..
tau tak kem nie bape ari?
5 hari 4 malam jep.. 5 ari da cm 5 thun.. kem ni da ala2 cm kem tentera kot..
kem nie da la kat hutan,.. dekat je ngan batu caves..
ape tah nama kem nya. aku da lupe la..
yang aku ingt cume dekat bukit lagong kot..
da 3 tahun tu yang lpe2 skit tu..
tapi apa yang pnting kem ni beri pengalaman pada kiteorg..
mmg mcm2 la kiteorg kene mase kt kem ni..

sorry tak dapat nk ceritakan ape yang kiteorg alami kat sana..
sbb takde mood ptg ni..

p/s : hayati lagu tu.. penuh makna n mendalam maksudnya..


new past