JPJ(Jabatan Pengangkutan Jalan)..
Khamis, 16 Jun 2011, ϟ

haha..
korg semua nk tau tak.. nie sambungan dari kisah yg aku post sebelum ni..
huhu.. kisahnya berlaku pada pkul 11.30 pagi..
iaitu..
ujian bahagian 2 yg aku jalani..
ujian nya ialah
1. bukit - perlu berhenti di penghujung bukit dan tayar betul2 brade d atas garisan kuning..
   aku pass ujian nie..
2. parking tepi - perlu memasukkan kereta ke dalam petak putih d bahu jalan..
   aku pass juga..
3. parking tiga penjuru - aku pass juga ujian ni..

then pegawai JPJ beri rehat selama 1 jam sebelum meneruskan ujian bahagian 3 iaitu ujian jalanraya yang mana pegawai JPJ berada d sebelah tempat dduk pemandu untuk memerhatikn gaya pemanduan kita..

aku punye test  pukul 2.25..
hehehe..
punye la gementar..
tapi alhamdulillah aku llus kesemua ujian yg aku ambil..
kawan2 aku yang amik sama dgn aku juga llus..
ckgu kami bangga sebb hari tu takde sorg pun plaja die yg fail..
hehe..
so now aku lesen da complete..
motor ada. kereta pn ada..
hehe.. bukan nk berlagak atau apa, aku cuma mematuhi peraturan jalanraya.. yela.. da reti bawak tp xde lesen xde guna juga an.. xde la kene saman o takut pada roadblock yg dilakukan oleh POLIS mahupun  JPJ

new past