pernah rasa diri disayangi??
Rabu, 9 Mac 2011, ϟ


huhu..
aq selalu cemburu bila tgk org2 yg bercinta nie..
lagi2 bile dieorg selalu berjumpe atau pn selalu saling bantu membantu..
saling beri pandangan, saling mengingati satu sama lain..
mesti korg mcm tu jugak an lau yang ade buah ht msing2?
tol x? 
ngaku je la.. x elok menipu.. Allah marah hamba nya yg suke menipu..
huhu..

mungkin bila korg semua tgk bnda2 nie depan mata korg(yg trasa ingin ada buah ht) msti korg
rase cm cmbru an..
rase cm nk mcm tu jgak an..
tp mksud aq nie bukan lah nk mgata kn brcinta tu WAJIB..
bese la umur2 mcm nie mmng trasa diri ni nk disayangi jugak..
tul ??
bak kate ckgu BM kesayangan kelas  5 Musytari la..
PUAN SUZLINA a.k.a Datin Suzie..

tp bercinta yg aq mksud kn nie xdela sampai nk gadai semua nya kat buah ht msing2 kot
blom sah lg an..
aq just ckp rase diri nk disayangi cm org lain..
tp x semesti nya kite tgk pasngan tu bahagia dieorg bahagia..
x semua mcm tu..
btol x?

huhu..
tapi walaupn aq tlis entry cm nie..
aq juga punyai ciri2 wanita idaman aq..
huhu..
antara nya..
  1.  mestila seorang perempuan an.. xkan laki plak.. adoyai..
  2. msti la seorang islam an.. tp lau da jdoh dpt mualaf nk wat cm ne.. an??
  3. seorang yang muslimah..
  4. seorang yang hormatkn orang tua..
  5. seorang yg berbudi bahasa dan bersopan santun
  6. seorang yang memakai tdung dan pandai menutup aurat nya serta menjaga batasnya
  7. seorang yg periang..
  8. seorang yang pandai menjaga hati pasangan nya..
  9. seorang yang sering mngambil berat tntng perasaan orang lain..
  10. seorang yg pandai memasak, (lau x nnt sape nk masakkan aq bile da kawin t)
  11. seorang yang boleh dibawa berunding dan berbincang..
  12. seorang yang setia
  13. seorang yang pandai bergurau.. (xdela sunyi je nnt)
sebenarnya banyak lagi..
cuma mlas nk tlis..
byk sgt..
huhu.. pnat tgn aq nk mnaip nnt..

tapi walaupn aq mnaip bagai nk rak nie an..
jeles la ape la..
itu la ini la..
hihi..

tapi aq hati ku sudah di curi oleh seorang gadis yang berasal dari kampung..
tp xpela , walaupn kmpung die tetap sempurna..
hati ku telah dimiliki oleh seseorang..
aq juga bahagia bersama si dia..
aq harap bgitu juga dgn si dia..
huhu..
hati ku dicuri oleh dia..
hati dia sape plak yg curi??
mst la aq an..
hihi..
apela korg nie.. tu pn xleh jwb ag da bsar2 cm nie..
jgn marah..
nk tau org tu sape??
xperlu la..
aq rse rata2 korg semua da tau an..
so xpyah la aq nk introduce die kt sini..
kan..

hihi.. maaf xdpat nk knal kn die..
blum tibe mase nya..
pade yang da knal sape pasangan aq tu diam2 je la ea..
wat2 xtau je..
tau3!!


saya sayang awak sampai mati..
insya-Allah lau kita ada jodoh kita akan disatu kan..
amiiinnn..

**i miss you so much and also love you**
<3

new past